fredag 26 december 2008

Tusen tusen tack

söta Jennie för den underbara julklappen. Trist nog har batteriet i kameran lagt av och vi är hos mor och far så bilder kommer framöver. Härligt äppelgrönt garn i min bästa färg, rosa pärlor och superfina stickmarkörer. Det känns verkligen som om Jennie lagt sig vinn om att hitta något på pricken till mig. Tusen tack! Dock är det så ofantligt pinsamt att jag inte har Jennies mailadress och inte hittar hur jag ska lämna meddelanden på hennes blogg så jag hoppas verkligen att hon läser det här: TUSEN TACK igen. (om man skriker kanske det hörs)

Annars har jag under julhelgen tokstickat ett par vantar till min kära svägerska som fyllt år. Marinblå Heavens Hand med grå prickar, precis som mina gröna med den skillnaden att jag lagt till ett litet rött hjärta i stället för en prick. Bild kommer. Jag har fortfarande problem dock med att ge bort saker jag gjort, de känns liksom inte som riktiga paket om ni förstår hur jag menar. Kanske är det så att även här ger övning färdighet, jag får helt enkelt börja ge bort fler hemgjorda saker.

Hoppas ni haft en skön jul.

3 kommentarer:

Jennie sa...

Så bra att klappen hann fram i tid! Hoppas du kan skapa något riktigt vackert med den.

Julkram från Jennie

Anna sa...

kul med klappar och låter som att det är full rulle kanelbulle hemma hos er... ha en god fortsättning...

Nordpolspingvinen sa...

Åh, så dum du är! Jag har - precis som jag sa - längtat efter något med ditt signum! Jag kommer bära dem jämt och med mycken stolthet och skryta kolossalt om det kreativa blod som rinner i mina barns blodådror (hoppas jag i alla fall, tyvärr bidrar jag inte så mycket med det, i alla fall på hantverksfronten).

Vi ses!

Svägis/M.Oster