måndag 15 december 2008

Den har kommit

Och jag som lovade mig själv att det skulle få bli en julklapp kunde inte hålla mig ifrån att bara riva och slita upp paketet och sedan genast ta upp, inspektera och börja fylla med garn och stickor. Jag är SÅ nöjd, tusen tack kära Stickfrossa som gjorde min väska så snabbt.

Här är också min pågående mössa på bild, galet prickig; men är inte prickigt det gladaste mönster som finns?, i hysteriska färger. Ja, vi får se om jag vågar ta på mig den här mössan någon endaste gång. Men som jag sagt tidigare, Heavens hand är det härligaste garn jag någonsin stickat med och vackert dessutom.

2 kommentarer:

Anna sa...

Åhhh så fint med den mössan till din väska. Vackra färger och så härligt att du ä nöjd!

Efwa - Medea sa...

Ljuvliga färger!!! Klart du ska ha mössan på dig!!
/Efwa