onsdag 21 mars 2012

Är det ett tecken månne?

Igår eftermiddag ringde Marita Operationskordinator, hon hade fått ett återbud och tänkte då på mig. (Mycket märkligt med tanke på att jag har telefonterroriserat henne stupalöst om när det möjligen skulle kunna finnas nån liten operationstid till mig) Nu hade det alltså kommit ett återbud och ja ska således få opereras den 24:april. Hualigen, det är snart, läskigt och jag längtar som tusan. Äntligen ska jag få hjälp att kunna se ut på utsidan så som jag känner mig på insidan. Detta är min säga-hej då-till-mat-dag och jag sitter i detta nu på Brokvists, döm om min förvåning när mannen i soffan jämte börjar berätta om SIN operation och hur enkelt den gått. Måste inte det vara ett tecken så säg?
Eftersom min svarta kofta tyvärr blev en smula för liten och därför inte visats upp här finns det nu goda förutsättningar för att kunna visa upp den om en inte alltför avlägsen framtid.

Inga kommentarer: