måndag 10 november 2008

Lite kaxig kanske

Jag är ju med i en tävling. Helt tokigt, för igår när jag smet in på bibblan för att titta på hur själva utställningen såg ut insåg jag hur många otroligt duktiga och kreativa människor det finns. Visst fanns det några saker som jag kanske inte var jätteimponerad av, men det handlade mer om tycke och smak än om skicklighet, och sedan fanns där en hel hög med saker som jag så önskade att jag hade gjort.

Döm om min förvåning när vännen A idag mailar att mina vantar är i Smålandsposten (det är den lilla minsta bilden längst ner till vänster). Förvisso inte specifikt om just dem, men en stor artikel om sticktävlingen och stickning i Växjö. Kul och lite extra kul tyckte jag faktiskt att de valt att ta med mina vantar på bild. Jag sa ju det: lite kaxig kanske.

Inga kommentarer: