tisdag 7 oktober 2008

Att det ska vara så svårt

I förrgår ( ja, usch vad jag har svårt att hinna med allt) var det syjunta hos mig och det var ju ett utmärkt tillfälle att få komma någon vart med min petrolblåa sjal i alpacka, som jag börjat på 3 gånger. Och visst kom jag någon vart; tillbaka till gå. Japp, det vara bara att inse att om jag skulle vilja använda den någon enda gång så var det bara att repa upp och börja om igen. Den här gången med penna i högsta hugg för att hålla reda på var i mönstret jag är.

Undrar lite hur alla superbloggare gör. De producerar fantastiska grejor med vindens hastighet, de skriver lååånga skojiga bloginlägg, de bakar och går promenader och hinner dessutom med att jobba och hålla sina hem rena. Har de fyra extratimmar jag inte känner till? Hur får man fatt på dem i så fall. Jag vill ha!

Inga kommentarer: